עומדים לפני בניית אבטיפוס? כך תבחרו חברה שתספק לכם את השירות
 
בניית אבטיפוס של ההמצאה שלכם הוא שלב בלתי נפרד וחשוב בתהליך פיתוח רעיון למוצר. בשל חשיבותו, הרי שבחירה נכונה של החברה שתייצר את המודל הראשוני היא קריטית. להלן מספר פרמטרים שיש לתת אליהם את הדעת בבחירת החברה:
1) אומרים שאין חכם כבעל ניסיון ולא בכדי. חברה שיש לה ניסיון רב בתחומה, שבנתה מודלים רבים ושסיפקה שירות ללא מעט יזמים צעירים או חברות הזנק תנסוך בכם ביטחון, מעצם הידיעה, כי המודל שייבנה יאפשר לכם להבין באופן מוחשי את המוצר ולאתר את הכשלים שלא לקחתם בחשבון בעת התכנון.
2) עניין הסודיות הוא רגיש מאוד, ועליכם לבחור חברה שתדע לכבד זאת ושתגן על האינטרסים שלכם מבחינה מסחרית. עליכם לבחור חברה אמינה ומהימנה, ודרך טובה למצוא חברה כזו היא להתייעץ עם לקוחות קודמים ולשמוע את רשמיהם מהשירות שקיבלו.
3) קיימות שתי טכנולוגיות עיקריות ליצירת אבטיפוס, והן שיטת העיבוד השבבי ה"מסורתית" ושיטת הייצור בתלת מימד. פנו לחברה המציעה את כל אחת מהאופציות הללו, כדי שתהיה לכם אפשרות בחירה בהתאם לצרכים.

בניית אבטיפוס, פיתוח רעיון למוצר